Den fysiske reklamering du mangler

Stilladser er en nødvendig og bekvem måde for folk at få adgang til bygninger under opførelse, men de kan også være en grimme ting. En måde at kompensere for omkostningerne ved stilladser på er at give virksomheder mulighed for at reklamere på dem. Dette giver ikke blot en indtægtskilde til den virksomhed, der ejer stilladset, men kan også være med til at forskønne et ellers trist syn. Reklame på stilladser kan antage mange former, lige fra enkle bannere til mere komplekse displays. Desuden kan virksomheder vælge at leje plads på stilladset i en bestemt periode eller på et mere permanent grundlag. Uanset hvad, er reklame på stilladser en win-win-løsning for både virksomheder og ejere af ejendomme.

Hvordan virker stilladsreklamer?

Reklame i stilladser er en form for markedsføring, hvor der anvendes midlertidige strukturer til at vise annoncer. Disse strukturer opstilles normalt i områder med stor trafik, f.eks. på travle gader i centrum eller uden for populære turistmål. Selve stilladset kan dekoreres med annoncørens budskab og derefter dækkes med en klar presenning for at beskytte det mod elementerne. forbipasserende vil kunne se annoncen, mens de går eller kører forbi, og dette kan skabe en betydelig eksponering for annoncøren.

Hvor er det bedst at reklamere på gaden?

Der er ikke noget endegyldigt svar på dette spørgsmål, da det afhænger af de produkter eller tjenester, du forsøger at promovere, og af din målgruppe. Nogle generelle råd er dog følgende:

– Vælg et travlt sted med stor fodgænger- eller biltrafik.

– Tænk på det tidspunkt på dagen og årstiden, hvor folk sandsynligvis er mest på farten.

– Sørg for, at stilladset er synligt på afstand.

– Brug iøjnefaldende farver og designs for at tiltrække opmærksomhed.

Se mere omkring Stillads reklamer her.